TIJDSBLOK RESERVEREN VERPLICHT

Beste leden,
zoals afgelopen week aangegeven sturen we jullie hierbij de mogelijkheid om in te schrijven voor één van de twee tijdsblokken voor de speelavond a.s. maandag 19-10-2020.

Jullie kunnen inschrijven door te klikken op onderstaande link (Doodle):

1. Klik op bovenstaande link (Doodle). Een webpagina opent. Account aanmaken is niet nodig.
  2. Vul jullie voor en achternaam bij het betreffende veld in, zodat de overige leden ook kunnen zien we er aangemeld is voor een bepaald blok.
  3. Kies voor één van de twee tijdsblokken waarin je wilt spelen (1 optie mogelijk). 19.30u-20.25u of 20.35-21.30.
  4. Klik op “Send”
  5. Graag zien we je a.s. maandag in het gekozen tijdsblok  🙂

Note: per optie kunnen maximaal 18 leden hun voorkeur invullen. Zoals jullie weten kunnen er maximaal 7 x 2 = 14 leden tegelijk spelen.

Echter wil wellicht niet iedereen het volledige uur volledig spelen en tussendoor rusten.

Note 2: Hou de lijst zo actueel mogelijk. Mocht je achteraf toch niet kunnen pas dit dan svp aan. Of laat het ons weten dan passen wij het in de lijst aan.

Er is bewust een ruimte gepland tussen de twee blokken om overlap te voorkomen.
Deelnemers van blok 1 gelieve zo spoedig mogelijk de sporthal verlaten na afloop.
Deelnemers blok 2 gelieve niet te vroeg aanwezig te zijn.

Verder:

– Kleedkamers en douches zijn gesloten. Gelieve dus thuis om te kleden en te douchen na afloop.

– Blijf thuis wanneer je klachten hebt!
Voor nu is het alleen mogelijk om voor a.s. maandag 19-10-2020 in te schrijven.
Wellicht dat inschrijven later op een andere manier gaat verlopen, maar dan vernemen jullie dat van ons.
Mochten er nog vragen zijn, dan kunnen jullie deze per mail aan ons stellen: bcpoona@gmail.com

Bedankt voor jullie medewerking en hopenlijk tot binnenkort op een van de speelavonden!

Sportieve groet,
Bestuur BC Poona