Corona maatregelen vanaf 6-11-2021

Beste Badminton leden,

Zoals jullie in de media hebben kunnen volgen zijn de corona maatregelen vanaf zaterdag 6 november weer aangescherpt.
Van Yask -de verhuurder van sporthal De Hoven- ontvingen wij bijgaand bericht waar in staat dat iedere vereniging verantwoordelijk is voor het naleven van de maatregelen .

Derhalve verwachten wij van jullie:

1. Neem mee: je telefoon met QR-code of een geprinte QR-code (vaccinatie, negatieve PCR test, herstelbewijs)
2. Verder is er een invullijst beschikbaar waar je bij aanwezigheid je naam en handtekening moet invullen.
Door invullen verklaar je:
– Dat je aangeeft in het bezit te zijn van een QR-code of een ander bewijs
– Je bekend bent met de de door de overheid gestelde regelgeving en sancties.
– Je zelf verantwoordelijk bent voor eventuele gevolgen mocht je hier niet aan voldoen

Dit zijn de regels die wij opgelegd krijgen van de overheid. Voor ons is dit ook nieuw dus laten we met z’n allen vooral positief blijven en dit beleid volgen.

Hopend op jullie begrip en medewerking in deze vervelende periode.
Samen maken we er mooie en veilige speelavonden van.

Met sportieve groet,

Bestuur Badmintonclub Poona